7/9/10

Παίγνιο διαδικτυακό

Mama El με προσκάλεσε στο παιχνίδι κι είπα να παίτσω.....

Πως παίζεται το παιχνίδι; Διαβάστε περικαλώ τις οδηγίες!!!!

-Γράψε ποιος σε προσκάλεσε στο παιχνίδι
-Γράψε 10 πράγματα που αγαπάς
-Κάλεσε 10 ακόμη bloggers να παίξουν κι αυτοί στο παιχνίδι

Λοιπόν, δέκα πράγματα που αγαπώ
1. το σκιουράκι
2. το βασιλόπουλό μου
3. τους γονείς μου
4. τους φίλους μου
5. το γράψιμο
6.. τη δουλειά μου
7.. το μαγείρεμα
8. τα μπλογκάκια μου (ω, ναι, ναι, έχω κι άλλο.... )
9. τις πρωινές ώρες που κανείς ακόμα δεν έχει ξυπνήσει
10. τη ζωή.

Και θα  ήθελα να προσκαλέσω τα παρακάτω μπλογκάκια:

1. Μητρικός θηλασμός
2. Είμαι μαμά
3.Το ημερολόγιο ενος πατέρα
4. Μπόμπιρες
5. Το μπλογκ μιας μαμάς
6. Εγώ κι εσύ μαζί
7. Μάνα είναι μόνο μια
8. Η μαμά της Αννούλας και της Ερατώς
9. Ο μικρός πρίγκηπας Νικόλας
10. Μαμά..δες, μπαμπά..δες

1 σχόλιο:

Ελισσάβετ Γεωργιάδη είπε...

Μου αρέσει πολύ αυτό το παιχνιδάκι!!!!
Χαίρομαι που δέχτηκες να παίξεις.
Φιλιά